
La Garage exposeert in Dolium Eersel
TentoonstellingKunst werkgroep La Garage werkt wekelijks op de maandagmiddag bij Silvia van Gerwen, Krekelbos 7 te Eersel. De deelnemers komen uit Eersel Bergeijk Riethoven en Westerhoven.
In een rustige en vriendschappelijke sfeer werken de schilders aan hun werkstukken, modern realistisch, ieder in z’n eigen stijl en onderwerp. De kracht van de groep zit in de individuele kwaliteit en kennis van iedere schilder op zich en helpen elkander waar dat nodig is.
Tijdens de pauze is er ’n kopje koffie en een gezellige babbel. In deze sfeer zijn de mooiste kunstwerken gemaakt en stijgt ieder boven zichzelf uit. Hiervan hangt nu een aantal werken in de ’wandelgangen’ van het Dolium.
Kunst werkgroep La Garage uit Eersel exposeert vanaf nu tot eind dit jaar in het Gezondheidscentrum Dolium, Gebint Eersel.




